Reklamační formulář
Formulář pro uplatnění reklamace
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.mooda.cz
Společnost: WitLims s.r.o.
Se sídlem: Sokolovská 428/130, 186 00 Praha 8 - Karlín
IČ/DIČ: 02398648 / CZ02398648
Mail: info@mooda.cz
Tel: +420 775 776 685
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace
Vážení,
dne ……………… jsem ve Vašem obchodě www.mooda.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady :
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
- Výměnou zboží
- Opravou zboží
- Vrácením kupní ceny zboží
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání ………./datum obdržení …………..
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky je možné vrátit na účet číslo:
- Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- Email:
- Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V …………………..Dne ……………………………………….
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.